عشق من: MARYAM
باران عشق

زیــــر باران عشق، چتر را باید بست ...!

دل را بـــایـــــد شـــســــت ...

و قدم باید زد ، دوستـــی را تا دم صبح .

جــــامه ای خیس از بــــارش عشـــــق ،

بـــر تـــــن دوستــــــی ات باید کـــــرد ...

گام رفتن کوتاه و نفسهای صداقت عمیق

راه بــاید افتاد تا به یکـــرنگی رسید ...!!!

صور أمطار صور متحركة

از کدوم خاطره برگشتی به من ...

که دوباره از تـــــو رویایی شدم ...

همه ی دنیا نمیدیدن من و ...

من کنـــــــــار تــــــــــــو تماشایی شدم ...

از کدوم پنجره می تابی به شهر !

که شبونه با تــــــو خلوت میکنم !

من خدا رو هر شب این ثانیه ها ...

به تماشای تــــــــــــو دعوت میکنم ...

تـــــــــــو هــــــوایی که برای یک نــــفــــس ...

خودمو از تــــــــــو جدا نمیکنم ...

تـــــــــــــو برای مـــــــــــن خود غرورمی ...

من غرورمو رها نمیکنم ...

تا به اعجـــــاز تـــــــــــو تکیه میکنم ...

شکل آغـــــــــوش تـــــــــــو میگیره تَــــنـــــم ...

اون کـــَـــسی که پیش چشم یک جهان ...

به رسالت تــــــــــــو تَــــن میده مَــــنَـــــم ...

تـــــــــو هــــــوایی که برای یک نــــفــــس ...

خودمو از تــــــــــو جدا نمیکنم ...

تــــــــــو برای مـــــــــــن خود غرورمی ...

من غرورمو رها نمیکنم ...




نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: