عشق من: MARYAM
گریه نمی کنم
گریه نمی کنم


گریه نمی‌کنم نه اینکه سنگم .. گریه غرورمو بهم می‌زنه


مرد برای هضم دلتنگی هاش .. گریه نمی‌کنه قدم می‌زنه


گریه نمی‌کنم نه اینکه خوبم .. نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم


یه اتفاق نصفه نیمه‌ام که .. یهو میون زندگی  افتادم


یه ماجرای تلخ ناگزیرم .. یه کهکشونم ولی بی‌ستاره


یه قهوه که هرچی شکر بریزی .. بازم همون تلخی نابو داره


اگه یکی باشه منو بفهمه .. براش غرورمو بهم می‌زنم
گریه که سهله زیر چتر شونش .. تا آخر دنیا قدم می‌زنم



نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: