عشق من: MARYAM
در تمام روزهای عاشقی

 در تمام روزهای عاشقی

 


گروه گل یاس

 

دوستت دارم ...

 


در تمام روزهای عاشقی که گذشت ،
 

 
....

حتی یک لحظه از آن روزها نیز از یادم نرفت
 

 
....

با اینکه قلبم بارها شکست
 

 
....

اما دلم باز هم به پای تو نشست
 

 
....

به هیچکسی دل نبست
 

 
....

با خودش عهد بست ، که این عشق اول و آخر است ،
 

 
....

همین و بس!
 

 
....

روزهای شیرین زندگی ام با تو
 

 
....

آرامش ، این تنها چیزیست که خواسته ام از تو
 

 
....

صداقت ، این تنها کلامیست که انتظار دارم از تو
 

 
....

حرف از وفاداری نمیزنم ، در عشق بی وفایی معنا ندارد
 

 
....

تو همیشه وفادار بمان
 

 
....

 و ببین که قلبم جز به عشق تو نفس کشیدن دیگر کاری ندارد
 

 
....

نه عزیزم دیگر هیچ راهی ندارد
 

 
....

اینکه قلبم عاشق تو است و دیگر هیچ سرپناهی جز تو ندارد
 

 
....

اگر روزی بی تو باشم ، میخواهم که دنیا نباشد
 

 
....

اگر قرار باشد زنده باشم ، نمیخواهم هیچکسی جز تو در قلبم باشد
 

 
....

تو چه کردی با دل من
 

 
....

این نیست حال و هوای گذشته های دور من
 

 
....

اینک حس میکنم تویی زندگی من
 

 
....

گرتو نباشی نیست نفسی برای زنده ماندن من
 

 
....

یک جمله باقی مانده که ناتمام نماند شعر من
 

....

خیلی دوستت دارم عشق من

 

 
 گروه گل یاس
 
کاش می شد خالی از تشویش بود
 

....

برگ سبزی تحفه ی درویش بود
 

...

کاش تا دل می گرفت و می شکست
 

....

عشق می آمد کنارش می نشست
 

....

کاش با هر دل , دلی پیوند داشت
 

....

هر نگاهی یک سبد لبخند داشت
 

....

کاش لبخندها پایان نداشت
 

....

سفره ها تشویش آب ونان نداشت
 

....

کاش می شد ناز را دزدید و برد
 

....

بوسه رابا غنچه هایش چید و برد
 

....

کاش دیواری میان ما نبود
 

....

بلکه می شد آن طرف تر را سرود
 

....

کاش من هم یک قناری می شدم
 

....

درتب آواز جاری می شدم
 

....

آی مردم من غریبستانی ام
 

....

امتداد لحظه ای بارانیم
 

....

شهر من آن سو تر از پروازهاست
 

....

در حریم آبی افسانه هاست
 

....

شهر من بوی تغزل می دهد
 

....

هرکه می آید به او گل می دهد
 

....

دشتهای سبز , وسعتهای ناب
 

....

نسترن , نسرین , شقایق , آفتاب
 

....

باز این اطراف حالم را گرفت
 

....

لحظه ی پرواز بالم را گرفت
 

....

می روم آن سو تو را پیدا کنم
 

....

 

در دل آینه جایی باز کنم .

 

 

 
 گروه گل یاس
 

 

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته
 

....

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته
 

....

یک سینه غرق مستی دارد هوای باران
 

....

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته
 

....

امشب خیال دارم تا صبح گریه کردن
 

....

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته
 

....

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه
 

....

باید شود هویدا امشب دلم گرفته
 

....

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو
 

....

نظرات شما عزیزان:
شرکت نمای داخلی ساختمان آیدا(بلکا)
ساعت21:40---24 آذر 1391
پوشش سلولزی رابه جای :گچ ؛ رنگ ؛

کاغذدیواری

صد در صد قابل شستشو

سه سال ضمانت کتبی و......

تلفن:09138654643};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: