عشق من: MARYAM
به انتظار عشق

 

آنگاه که آوار تنهايي روحت را در هم شکست.

گوشه ي قلبت را بنگر ، من آنجا به انتظارت هستم.


بي پنجره اي ، غريبه اي در وهمي 

                                         عشق است اگر از آن نداري سهمي



فهميدن عشق عاشقي مي خواهد 

                                                 يک روز بزرگ مي شوي مي فهمي   



ترسم که تو هم يار وفادار نباشي

                                                  عاشق کش و معشوق نگه دار نباشي

 

من از غم تو هر روز دوصد بار بميرم

                                                      تو از دل من هيچ خبر دار نباشي


وصل تو کجا و من مهجور کجا  

                                                         دردانه کجا ، حوصله ي مور کجا

هرچند ز سوختن ندارم باکي

                                                           پروانه کجا و آتش طور کجا

ديگر بهار در سبد روزگار نيست 

                                                   ديگر قرار نيست ، نه ديگر قرار نيست

شادم که زود مي گذرد شاديم ، ولي

                                        غم مي خورم که هيچ غمي ماندگارنیست. 

                                                                                                                       کاش ميشد در سايه ي مژگانت 

                                                       

لحظه اي به تماشاي درياي خوشرنگ چشمهايت مي نشستم



کاش ميشد با تو بودن را نوشت

                                                    تا که زيبا را کشم بر هرچه زشت

کاش ميشد روي اين رنگين کمان 

                                                       مي نوشتم تا ابد با من بمان

ميدوني چرا غروب هميشه سرخه ؟



                            چون هر وقت ميبينه چقدر دوست دارم ، حسوديشون ميشه !ا


از دور برايت گلي ميفرستم که نامش سلام

                                        بويش عطر دوستي و پيامش غم دوري توست


الهي هر کجا باشي وجودت بي بلا باشد ، سر و دستت علي گيرد ، نگهدارت خدا باشد


    ز همه دست کشيدم که تو باشي همه ام ، 

                                                           با تو بودن ز همه دست کشيدن دارد


  تو ميرسي و در نگاه گرم و مهربان تو ،   

                                                             دوباره محو ميشود تمام ناتواني ام


اگه به زور روزگار از زندگيت ميرم کنار

                                                          ميرم که ثابت بکنم عاشقتم ديوونه وار

با دوست عشق زيباست با يار بيقراري

                                                        از دوست درد ماند و از يار يادگاري


نام تو را تا ميبرم قلبم غريبي ميکند 

                                                         چشم انتظاري در دلم درد عجيبي ميکند

خدايا طاقت هجرش ندارم ، تو ميداني که او را دوست دارم ، 

                                شده در زندگي ليلاي عشقم ، و من مجنون عشقش در ديارم


اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهي بايد بازي رو باخت ، 




نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: