عشق من: MARYAM
شام غربت
امام حسین

گودال بود و غربت بی انتهای من


شد خیمه گاه مروه و مقتل صفای من


از بسکه ازدحام در آنجا زیاد بود


جایی نبود کشته ی بی سر ؛ برای من


یک خنجر شکسته چرا بوسه می زند


بر روی حنجر تو برادر به جای من


یک نیزه آمد و سخنت را برید و رفت


یک کعب نی رسید به داد صدای من


پیراهن تن تو پر از رد پا شده است ....


یا اشتباه میکند این چشم های من ؟


با تازیانه ها بدنم خوب آشناست


من را زدند پیش تو ای آشنای من


دیدند بی کسیم به ما طعنه ها زدند


مانند مادر تو مرا بی هوا زدند

 

تصاوير جديد 
زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم 
www.pichak.net كليك كنيد



بقیه در ادامه مطلب...


نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: