عشق من: MARYAM
سلا م همسر بی نظیرم

سلام همسرم          تو ؛توتمام همسرهای جهان تکی

گل من             MARYAM





سلام مهربـــــــــونــــــــــم ...

سلام همسربی نظیر مَــــــــن ...

5 روز گذشت ...

5 سال بود واسم ... سخت و پراز دلتنگی ...

3 ماهه گذشت دلتنگی را تحمل میکنم ...

سخت میگذرن روزام بدون تو نیمای گل من ...

دلم میخواد کنارم باشی ...

دلم حضور اَمن و آغوشت را میخواد ...

دلم میخواد بیای پیشم ... واسه همیشه پیشم بمونی ...

خدایا چه قدر دیگه باید عذاب بکشم ؟

چرا نباید عشقم کنارم باشه ...

چرا همیشه باید با سختی دست و پنجه نرم کنم ...

دارم خفه میشم ...

نمیدونم بعد از دیدنت چگونه درآغوشت
جای بگیرم...

دارم دیوونه میشم ...

اگه ازم دور باشی من میمیرم ...

خدایا چطور میشه کنارهم زندگی کنیم ؟

خدایا به خدایی خودت کمکمون کن ...

نزار بیشتر از این عذاب بکشم ...

نزار ...


نمای داخلی ساختمان AIDA جایگزین مناسب :بجای گچ ؛ رنگ ؛ کاغذدیواری صد در صد قابل شستشو سه سال ضمانت کتبی تلفن:09138654643

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: